April 17, 2012

SUNDAYS FLEA MARKET.....NEDEĽNÝ BĹŠÍ TRH




























You never know how you get to the good things in your life, which make you really happy, even if they are very simple. My girls got a gift from my future sister in law few days ago – earrings design box. I don’t know who got happier –the girls or my selfJ. I found out how easy it is to make my own earrings. As I do belong to the group of people, who love to do every creative thing possible, the earring box became another drop in my “sea” of self designed things. Few days later, I have decided to visit Davinci shop – many of you do know this place for sure. Looking for breads for my new erring, I got into a short discussion with one of the girls working in the shop, and got a recommendation to visit the Sundays flea market at Inter stadium. Without knowing what to expect, the market became the first thing I wanted to do on Sunday. OK you want feel like in flea market at first – clothes made in china everywhere – gypsies jelling at each other – bit of mess everywhere. But if you keep being patient – you reward will find you very soon. Yes! That lovely white & blue Moroccan plate is one of the souvenirs, which have found a new owner that day - my little person. I think I know what to do next Sunday J


*********



Nikdy nevieš, ako sa dostaneš k tým dobrým veciam v tvojom živote, ktoré ťa urobia naozaj šťastným, i keď sú úplne jednoduché. Dievčence pred pár dňami dostali krásny darček od mojej budúcej švagrinky – box na výrobu náušníc – len teraz neviem, kto sa tešil viac – či deti, alebo ja J. Zistila som, aké je to jednoduché urobiť si náušnice podľa svojho gusta. Keďže patrím k ľudom, ktorí sa chytia všetkého čo je kreatívne, stal sa box kvapkou v „mori“ vecí, ktoré používam na výrobu všetkého možného. Hneď som si išla doplniť zásoby, do väčšine z vás známeho Davinci. Keď som ňúrala cingrlátka na náušnice, zarozprávala som sa s naozaj milou predavačkou v predajni. Medzi rečou mi dala typ na nedeľný blší trh za Polusom. Bez toho, aby som vedela do čoho idem, sa táto idea stala prioritou mojich nedeľňajších plánov. OK – na idylický blší trh z obrázkov sa to na prvý pohľad naozaj nepodobalo. Šatstvo made in China všade – cigáni sa prekrikovali – a poriadok tiež inak vypadá – no ale keď budete trpezlivý, odmena vás neminie. Áno veru – tá pekná modro biela misa v štýle Maroko, je jedným so suvenírov, ktoré v ten deň našli nového majiteľa – moju maličkosť. Už asi viem, čo budem robiť na budúcu nedeľu J

2 comments:

  1. A kde presne to je =)rad by so tam skocil hehe ak to nieje tajomstvo=))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Tomas, tento blsi trh je kazdy piatok a nedelu na Interi za Polusom - je to taky mix vsetkeho - ale daju sa taam naajst pekne veci :). Ak mas cas, urcite chod na buducu sobotu na Cerveny Kamen - atmosfera 100%!!!!

      Delete