May 13, 2012

DOBRÝ TRH.....#2

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa


Flip flops or rain boots?  – that was main question the whole Friday. Warnings have been send out everywhere – TV, internet, news papers – RAINY SATURDAY!!!! Well, I took the right decision – flip flops! Saturdays Dobrý Trh market was marvelous. I actually don’t know, why I got only one of those tasty macrons (lemon flavor – my favorite)…..it has been a heaven for my eyes and my camera. Took heaps of pictures again – I just could not stop – so many things to see and capture! Here are “only few”…..join my FB site to see much moreJ. LINK: http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.341637989236246.77324.313574198709292&type=1

*****

Šľapky alebo gumáky? To bola moja otázka dňa, celý piatok. Zo všetkých strán nás strašili – televízia, internet a noviny – SOBOTA DÁŽĎ!!!! Ale ja som sa správne rozhodla – šľapky! Sobotňajší  Dobrý Trh bol neuveriteľný. Akurát netuším, prečo som si kúpila iba jednu z tých skvelých makrónike (citrónovú – moju najobľúbenejšiu). Bola to pastva pre moje oči a môj fotoaparát. Zas som spravila kvantum fotiek – nedalo sa mi inak – toľko veľa vecí ma zaujalo. Toto je „pár“ fotografii zo včera......ak máš chuť, viac ich nájdeš na mojom FB profile J. LINK: http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.341637989236246.77324.313574198709292&type=1

No comments:

Post a Comment