April 11, 2012

CHILL WITH FASHION MAGZ ....







What a surprise! Planed afternoon grocery shopping turned in to relaxing moment on my own, reading heaps of brand new fashion magazines. The reason - they reopened a beautiful indoor playground with plenty of slides for kids in Mlynská Dolina. But what is even better - including great chill out zone for parents, waiting or kids jumping around. I did not take my camera this time - what for - went only to get some food...butt I could not spend time without taking few shots even this time - thanks to my phone camera. I haven’t seen so many things in one or two magazines for long time, which bring up this summer and holiday mood inside of me. I felt like a new person after a cup of coffee & few minutes of reading. I got happy, kids got happy......great late afternoon :)


*****

Aké prekvapenie! Plánovaný poobedný nákup v potravinách sa vďaka kope úplne nových vydaní módnych časopisov zmenil na chvíľku oddychu. Dôvod - novootvorené indoorové centrum v Mlynskej Doline. A čo je na tom celom najlepšie - nezabudli ani na rodičov, ktorým tu pripravili oddychovú zónu, kde si môžu dať šálku kávy alebo dobrého čajíku, kým deťúrence šantia na ihrisku. Tento krát som nezobrala svoj fotoaparát - veď sme išli iba na krátky nákup. No ale nakoniec som neodolala a predsa som niečo nafotila - na mobil - hihihi. Už dávno som nevidela toľko pekných veci pokope v jednom či dvoch časopisoch, ktoré by vo mne vzbudili ten úžasný letný a dovolenkový pocit. Po šálke kávy a pár minútach čítania som sa cítila ako nový človek. Domov išli všetci spokojní - aj ja aj deti.....parádne neskoré poobedie!

No comments:

Post a Comment