April 13, 2012

STARS.....HVIEZDY



I do not remember my first favorite earrings, but I will remember the ones of my daughter for the rest of my life. There is this little girl, turning 6 years old few days ago, which looks so small in my eyes.  But as everyone else - she is growing faster than I even realize. For the firs time she really wanted something “girly”. “Mum, could I get these STARS?” Honestly, I got shocked in first 5 seconds – this “cheap, plastic, hanging – STARS” (not that I would have something against plastic jewelry!!!! – they just looked bit crap at first!). But than I looked in her face – her eyes have been shining – shining like little STARS. And at the end…….they actually look really good on her J

******

Už si nepamätám moje prvé obľúbené náušnice, ale určite si budem do konca života pamätať tie, ktoré si vybrala moja dcérka. Toto malé dievčatko, ktoré len nedávno oslávilo 6te narodeniny, ktoré je v mojich očiach stále úplným drobcom, rastie rýchlo.......ani si to nestíham miestami uvedomovať. Po prvý krát v živote si odo mňa vypýtala niečo naozaj „dievčenské“. „Mami môžeš mi prosím ťa kúpiť tieto HVIEZDY?“  Keď som sa na ňu otočila, zažila som taký menší prvotný šok – „lacné, plastové, visiace, HVIEZDY“ (nie že by som niečo mala proti BIŽU, ale tieto na prvý pohľad fakt vypadali čudne!). No potom som sa pozrela na jej tváričku a do jej očí – žiarili ako malé HVIEZDY. A na koniec.....vyzerajú na jej uškách naozaj dobre J

No comments:

Post a Comment