April 28, 2012

NIGHT OF FULLFILED WISHES

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa



I took these pictures few days ago. Thanks to the invitation, one of my old friends has sent to me, I could spend a nice evening at NIGHT OF FULLFILED WISHES. It was a beneficial concert organized for 5th time in a road. The guest of the evening - a 16 year old boy - his diagnose muscle dystrophy. One of my colleagues and live time friends has the same diagnose since his 14th birthday. I’m very familiar with this kind of illness. Not only because of this I appreciate every day of my life…..should we all do! Anyway – it has been a wonderful evening full of great music - my heart was jumping - David Koller was the star of the evening.


*****


Tieto fotky majú už pár dní. Vďaka pozvaniu, ktoré som dostala od jedného z mojich dlhoročných priateľov, som mohla stráviť pekný večer na benefičnom koncerte NOC SPLNENÝCH PRIANI. Toto podujatie sa konalo už po 5ty krát. Zakaždým sa koná zbierka, ktorá je venovaná ľudom, ktorý to naozaj potrebujú. Cteným hosťom večera bol 16 ročný chlapec, ktorý trpí svalovou dystrofiou. Tento pojem mi nie je cudzí, keď že rovnaký problém má aj môj kolega, sused z babkinej ulice a kamarát v jednej osobe. On s touto chorobou hrdinsky bojuje úž viac ako 20 rokov. Asi preto si viem vážiť každý zdravý deň môjho života....všetci by sme mali. Bol to naozaj nádherný večer, plný skvelej hudby – srdce mi poskakovalo – hosťom večera dol David Kller.....výborne spieval!

No comments:

Post a Comment