May 02, 2012

B-DAY IN THE GARDEN

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 













Posted by Picasa





One year older again! And I did enjoy it! Spending time with my loved ones and dear friends in the garden, made this they perfect. I think I do not have to write long stories around it…..I just thank for being healthy, happy and surrounded with people who I can share my love with. How did you celebrate you B-day? What made it special for you?.......just write note J.With love, Martina.

******

A zase o rok staršia! A naozaj som si to užila. Čas strávený s najbližšími a drahými priateľmi, urobil tento deň pre mňa perfektný. Myslím, že nemusím okolo toho písať omáčky.... Som vďačná, že som zdravá, šťastná a že môžem zdieľať môj živo s ľuďmi, ktorých  veľmi ľúbim. Ako ste trávili vy svoje narodeniny? Čo bolo pre vás nezabudnuteľné?......podel sa o radosť a napíš J. S láskou, Martina.  

No comments:

Post a Comment