May 22, 2012

FLEA MARKET - ČERVENÝ KAMEŇ......#2

 
 























7 am. The air is slightly fresh, sun shines in the clear blue sky. I still do not believe my self that I woke up before 6 am on Saturday on my day of “only” because of the flea market. I was having this idea to join the sales people, who get ready early in the morning unwrapping and placing all these interesting old goods, ready to be spotted and both by the visitors. I got lucky! The atmosphere was very relaxed and peaceful in the morning. The smell of morning cigarettes, cups of fresh café, people sitting on old chairs or at the back of their cars having breakfast – that was exactly what I have been expecting from my alarm clock as I woke upJ. And guess what! They all have been very friendly and open for small morning talk and a nice photo as well……….marvelous flea market at Červený Kameň! All pictures at: http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.347243622009016.78338.313574198709292&type=1


*****

7 hodín ráno. Vzduch je ešte čerstvý, slnko svieti, obloha je priezračne modrá. Stále neverím tomu, že som sa zobudila pred 6tou „iba“ preto, aby som išla na starožitnú burzu, a to dokonca, keď mám voľný deň. Mala som nápad, že sa pridám k predavačom, ktorí sa od skorého rána pripravujú rozbaľovaním a chystaním všetkých  tých zaujímavých starožitností, aby práve ten ich tovar mohli návštevníci objaviť a kúpiť. Mala som šťastie! Atmosféra bola ráno veľmi uvoľnená. Vôňa ranných cigaretiek, čerstvej kávy sa šírila po okolí. Kde tu  som mala možnosť vidieť ujkov raňajkovať na starožitných stoličkách, a či sediac na otvorenom kufri auta – bolo to presne to, čo som v duchu očakávala, keď mi ráno vrčal budík J. A vieš čo ešte? Všetci boli veľmi priateľský, otvorený na malú rannú sobotňajšiu debatu a dokonca aj na foto.............úžasná burza starožitností na Červenom Kameni! Všetky obrázky tu: http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.347243622009016.78338.313574198709292&type=1



No comments:

Post a Comment