June 05, 2012

VISITING GRAND MA...













I have plenty of great memories from my childhood. Spending time at grand ma´s place has been always special to me. Late waking up in the morning, smell of milk rice in the kitchen, having fun with my cousins and also exploring of new worlds in the garden – those are few of many precious memories a keep in my mind. Being a mum now days I wish my kids to have this happy and memorable childhood for they own. Taking pictures like these ones brings me back in time………


******

Mám veľa krásnych spomienok  na svoje detstvo. Čas trávený u babičky bol vždy niečim extra. Neskoré vstávanie, vôňa mliečnej ryže v kuchyni, nekonečné hodiny vyvádzania so sesternicami, ako aj bádanie nových svetov v záhrade – to je len pár z mnohých úžasných spomienok, na ktoré si veľmi dobre pamätám. Dnes, keď som sama mamou, prajem si len jedno – aby aj moje deti prežili šťastné detstvo plné krásnych spomienok. Fotky ako tieto ma vracajú späť v čase.............



No comments:

Post a Comment