June 06, 2012

TWO IN ONE


















It has been very cultural afternoon last Wednesday. I have visited two exhibition openings happening in one day. One of them called THE CHARME OF ACCESSORIES at the Gallery X and the other one WEDDING by Renata Ormadíková. Renata is one of my favorite earring designers in town. Will have to post my Alice in wonderland earrings later on J. If you live I Bratislava or get the chance to come by, take time to visit these exhibitions…..they are worth to be seen.
and in my FB profile …

*******

Minulá streda bola plná kultúry. V jeden deň som navštívila dve vernisáže. Jednou bola výstava ČARO ODEVNÝCH DOPLNKOV v Galérii X a druhou výstava SVADBA  Renaty Ormandíkovej. Renata je kráľovnou náušníc a doplnkov. Musím tu neskôr zavesiť foto mojich obľúbených náušnice na motív Alica v krajine zázrakov, ktoré od nej mám J. Ak bývaš v Bratislave, alebo budeš mat cestu okolo, urob si čas na návštevu výstav ........oplatí sa ich vidieť.

4 comments:

  1. nize - nie celkom pánske záujmy , ale musím sa konečne vybrať na nejakú aj ja.. celkom to flákam.. inak tá maličká mi pripomína Yolandi ,D

    ReplyDelete
  2. ani moj cyklista neprejavuje zaujem o takyto druh eventov :).....ale niekedy to celkom dobre padne!!!!! Ale neboj, ja najdem aj taku, co sa bude aj tebe pozdavat- urcite sa ti bude pacit moj report z akcie 14.7.2012.....Salzkammergut Trophy! :)

    ReplyDelete
  3. nie nie, máš talent zaujať i ked by sa zdalo že to nie je čitateľova "šálka kávy" ja som už dlhšie neabsolvoval galériu, exibíciu čo bolo v minulosti pre mňa doslovne potreba. sledujem tvoj blog a sledujem ho pre príspevky a nemusia mať bike-charakter. v tvojom blogu cítim cit :)
    Blogy.Tumblr.Soup na tomto si frčím momentálne. ja niečo vytváram a potrebujem sa aj obohacovať a aj vzdelávať, preto sa tu mocem a inšpirujem.. no a potom všetkom si vybehnem na bajk :) Salzka znie úžasne, budete mať určite krásny výlet.. rešpekt ,)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám rada tvoje komenty, a som rada, že sa ti príspevky páčia :).....ja sa neviem zamerať len na jednu vec....život prináša tolko pekných vecí - preto je to Krížom Krážom :)!!! Ci je to záhrada, dobé jedlo, pekná akcia, veselé deti, bike.....objektov je moooooc :).....stay in tuch!

      Delete